Ultima actualizare: 31.03.2025
Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele dispoziții, împreună cu cele precizate în Politica de retur, Politica de Confidențialitate și Politica privind modulele cookies, deoarece acestea se aplică de fiecare dată când navigați Website-ul nostru, când plasați o comandă sau când interacționați cu noi, în orice alt mod.
1. Înțelesul unor termeni
1.1. Termenii folosiți în continuare, dacă nu rezultă altfel din context, au următorul înțeles:
Noi/Societatea/Operatorul înseamnă: ONE DRONE SOLUTIONS S.R.L., societate cu răspundere limitată organizată și funcționând conform legilor din România, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J2024016581003, având sediul social în Jud. Suceava, Sat Herla, Comuna Slatina, Nr. 324, cam. 1 și numărul de identificare fiscală RO50440091, cont bancar RO58 INGB 0000 9999 1622 5445, deschis la ING, capital social: 200 lei, cu datele de contact: email:contact@dronerion.ro, telefon:0742.301.892;
Dumneavoastră/Clientul/Utilizatorul înseamnă: persoana fizică sau juridică ce accesează și utilizează Website-ul sau achiziționează Bunurile prezentate de Societate;
Website-ul înseamnă: pagina de internet disponibilă la adresa:https://www.dronerion.ro/împreună cu toate sub-paginile sale;
Produse/Bunuri înseamnă: drone, mini-drone, accesorii pentru drone, echipamente de telecomunicații pentru drone si alte aparate necesare pentru a putea interacționa cu acestea, împreună cu celelalte produse prezentate pe Website de către Societate, pe care puteți să le achiziționați prin intermediul Website-ului, plasând o comandă în acest sens. Societatea își propune să ofere clienților acces la cele mai avansate tehnologii în materie de drone, asigurându-se că aceștia sunt mereu conectați la inovațiile din domeniu;
Contul Dumneavoastră/Clientului/Utilizatorului înseamnă: contul creat prin intermediul Website-ului, care vă permite să achiziționați Produsele prezentate de Societate;
Termeni și Condiții înseamnă: toate dispozițiile prezentate în cadrul acestei pagini ce se aplică relației dintre Societate și Dumneavoastră, atunci când accesați sau utilizați Website-ul ori când achiziționați Bunurile de pe Website;
Contract la distanță înseamnă: contractul încheiat între Dumneavoastră și Societate, prin intermediul Website-ului, în urma plasării unei comenzi și a confirmării acesteia, având ca obiect achiziționarea Produselor prezentate pe Website;
Consumator înseamnă: orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
Agenți Economici înseamnă: orice persoană fizică sau juridică care nu intră în categoria de Consumator, cum ar fi, cu titlu de exemplu, persoanele care acționează în cadrul activității lor comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale (persoane fizice autorizate, societăți, profesii liberale și alții asemenea);
Politicile GDPR înseamnă: Politica de confidențialitate ce poate fi accesată lahttps://www.dronerion.ro/confidentialityși Politica privind modulele cookies ce poate fi accesată lahttps://www.dronerion.ro/cookies;
Politica de retur înseamnă: Politica ce descrie condițiile în care aveți dreptul de a vă retrage din Contractul la distanță, respectiv dreptul de a returna Produsele urmând să vă fie restituite sumele de bani achitate în vedere achiziționării Produselor. Politica de retur poate fi accesată lahttps://www.dronerion.ro/return-policy;
ANPC înseamnă: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul în Bd. Aviatorilor, Nr. 72, Sector 1, 011865, București, website:https://anpc.ro/articol/575/date-contact;
ANSPDCP înseamnă: Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru, Nr. 28-30, Sector 1, 010336, București, România, website:https://www.dataprotection.ro/?page=contact&lang=ro.
Aplicabilitate Termeni și Condiții. Forță obligatorie
1.2. Acești Termeni și Condiții, împreună cu Politica de retur și Politicile GDPR, se aplică tuturor raporturilor desfășurate între Dumneavoastră și Societate, în special atunci când navigați și utilizați Website-ul sau când plasați o comandă cu privire la Produsele Noastre.
1.3. Astfel, în măsura în care navigați și utilizați Website-ul sau în măsura în care plasați o comandă referitoare la Bunurile oferite prin intermediul Website-ului, înțelegeți și acceptați că raportul dintre dumneavoastră și Societate va fi supus acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur și Politicilor GDPR, dispozițiile prezentate având forță juridică obligatorie. În termeni juridici, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea și confirmarea unei comenzi, între Dumneavoastră și Societate se încheie un contract al căror dispoziții contractuale este dat de conținutul acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur, Politicilor GDPR și a dispozițiilor legale ce se aplică în completare.
1.4. În măsura în care nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții, cu Politica de retur sau cu Politicile GDPR, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul și să nu plasați o comandă în legătură cu Produsele prezentate pe acesta.
1.5. Totodată, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea unei comenzi, declarați că îndepliniți condițiile legale pentru emiterea unui consimțământ valabil și că nu există niciun alt impediment legal care să vă împiedice în încheierea prezentului contract. Societatea nu își asumă nicio răspundere în cazul în care informațiile furnizate de Dumneavoastră nu sunt corecte.
1.6. În sensul dispozițiilor menționate mai sus, dacă sunteți cetățean român, vârsta la care puteți, de principiu, emite consimțământul în mod valabil este de 18 ani. În cazul în care nu sunteți cetățean român, este necesar să verificați în legislația de naționalitate condițiile în care puteți emite un consimțământ valabil, înainte de a utiliza Website-ul sau de a plasa o comandă.
1.7 Modalitatea de plasare a comenzilor până la 30.01.2025
1.7.1 Până la data de 30.01.2025, veți putea comanda Produsele exclusiv telefonic sau prin intermediul aplicației Whatsapp, prin apelarea sau transmiterea unui mesaj la numărul de telefon indicat pe Website în acest sens. În acest caz, detaliile comenzii vor fi preluate de către personalul nostru, telefonic sau prin intermediul Whatsapp, iar Dumneavoastră veți primi sms-ul de confirmare a comenzii, acesta fiind momentul încheierii Contractului la distanță.
1.8 Modalitatea de plasare a comenzilor începând cu data de 01.02.2025 și Contul Utilizatorului
1.8.1 Începând cu data de 01.01.2025, Produsele vor putea fi comandate exclusiv prin plasarea de comenzi prin intermediul Website-ului.
1.8.2 Astfel, începând cu această dată aveți posibilitatea de a vă crea un Cont prin intermediul Website-ului, urmând instrucțiunile menționate în acest sens. Prin intermediul acestui Cont aveți posibilitatea de a achiziționa Produsele prezentate pe Website. Pentru crearea contului este necesar să furnizați următoarele date: numele, prenumele, adresa de email și să alegeți o parolă.
1.8.3 Totodată, în măsura în care doriți să achiziționați Produsele fără să vă înregistrați un Cont, este suficient să selectați Produsul dorit și să urmați instrucțiunile de pe Website în vederea plasării comenzii.
1.8.4 După crearea Contului sau selectarea Produselor, fără înregistrarea unui Cont, veți putea achiziționa Produsele prezentate pe Website.
Prin intermediul Contului de Utilizator puteți să accesați și să modificați unele din datele furnizate și, totodată, să ștergeți Contul de Utilizator.
1.8.5 În măsura în care ați fost de acord cu primirea de comunicări comerciale din partea noastră (oferte, promoții și altele asemenea), aveți posibilitatea de a opta pentru a nu mai primi astfel de comunicări prin intermediul Contului de Utilizator sau urmând pașii indicați în e-mailurile transmise de Noi.
1.8.6 Pentru acordarea unor recenzii Produselor Noastre, achiziționate prin intermeidul Website-ului, vă rugăm să urmați instrucțiunile din cuprinsul e-mailurilor transmise în acest sens de către Societate. În măsura în care veți acorda o recenzie Produselor Noastre, sunteți de acord că putem folosi recenzia în cauză, după cum apreciem necesar (cum ar fi publicarea/afișarea ei în scop de marketing), până la momentul la care ne comunicați că vă opuneți unei anumite utilizări. Totodată, înțelegeți și acceptați că Societatea poate decide eliminarea recenziilor care nu folosesc un limbaj corespunzător sau care nu conțin informații reale ori în alte situații temeinice, lăsate la libera apreciere a Societății.
Încercăm să ne asigurăm că toate recenziile publicate pe Website provin de la persoane care au achiziționat produsele noastre. În acest sens, unul din mijloacele prin care verificăm dacă recenziile sunt acordate de către cumpărători care au achiziționat efectiv Produsele noastre este dacă acestea sunt însoțite de poze cu produsele livrate de Noi
2. Produsele prezentate pe Website
2.1. Produsele prezentate pe Website sunt comercializate de Societate. Principalele caracteristici ale Produselor, împreună cu prețul aferent, eventualele reduceri promoționale, cantitatea disponibilă (stocul) și orice alte costuri sunt menționate în paginile de prezentare ale acestora sau pe pagina de comandă, după adăugarea produselor în coșul de cumpărături. În măsura în care aveți nevoie de informații suplimentare cu privire la Produsele comercializate, le puteți solicita la următoarea adresă de emailcontact@dronerion.rosau la numărul de telefon de contact.
2.2. De asemenea, trebuie să aveți în vedere că imaginile afișate sunt cu titlu de prezentare astfel că, în unele cazuri, pot exista și unele diferențe de culoare, accesorii, aspect și altele asemenea între imaginele afișate pe Website și Produsele livrate.
2.3. În cazul unor erori (inclusiv de introducere a datelor, tehnice sau altele asemenea) cu privire la informațiile afișate în legătură cu Produsele de pe Website, cum ar fi cele referitoare la caracteristicile, prețul, reducerile aplicabile, garanțiile acordate, cantitatea disponibilă (stocul), costurile și altele asemenea, Societatea își rezervă dreptul de a nu da curs comenzilor plasate, inclusiv în cazul în care a fost transmisă inițial o confirmare automată cu privire la plasarea comenzii.
2.4. În cazul menționat mai sus, Societatea vă va informa în cel mai scurt timp cu privire la imposibilitatea de a da curs comenzii plasate, într-un termen de maximum 15 zile de la plasarea acesteia. În acest sens, în cazul în care ați achitat contravaloarea Produselor, Societatea o să vă solicite, prin informarea în cauză, indicarea unui cont bancar în care să vă restituie suma achitată sau indicarea unui alt mijloc prin care să procedeze la această restituire.
3. Plata
3.1. Prețul Produselor este afișat în integralitate (cu toate costurile aferente) pe pagina de comandă, după adăugarea produselor în coșul de cumpărături și selectarea specificațiilor acestora. Prețul Produselor afișate include TVA, în cota standard de 19%.
3.2. Produsele achiziționate până la data de 30.01.2025 pot fi achitate prin plata ramburs, iar pentru comenzile plasate începând cu data de 01.02.2025 Produsele pot fi achitate, atât prin mijloace electronice de plată, respectiv prin plata online efectuată cu un card bancar, cât și prin rambursarea sumei către firma de curierat la data primirii comenzii.
Mai multe detalii cu privire la modalitățile de plată le puteți găsi în secțiunea dedicată plății sau prin parcurgerea procesului de plasare a unei comenzi.
3.3. Factura aferentă achiziției va fi livrată prin email după plasarea comenzii. Aveți obligația de a ne furniza informații corecte necesare emiterii facturii fiscale. În cazul în care a existat o problemă cu accesarea sau transmiterea facturii, vă rugăm să ne contactați prin unul din mijloacele de contact, astfel încât să remediem situația și transmite factura.
4. Comenzile
4.1. Pentru a achiziționa Produsele este necesar să transmiteți o comandă în acest sens, urmând instrucțiunile din secțiunea de pe Website dedicată acestui subiect. Termenul de livrare aproximativ este de 2-3 zile lucrătoare și este prezentat în cadrul paginii de comandă. Totodată, acesta poate să sufere modificări în situații excepționale (sărbători legale, zile libere etc.).
4.2. După selectarea Produselor dorite și finalizarea comenzii, veți primi o confirmare electronică cu privire la plasarea comenzii la adresa de email și la numărul de telefon indicat de Dumneavoastră. Confirmarea plasării comenzii nu echivalează cu acceptarea acesteia de către Societate. Astfel, ulterior plasării comenzii și primirii mesajului în acest sens, Societatea urmează să vă transmită un e-mail separat privind expedierea comenzii, acest mesaj reprezentând confirmarea comenzii. Mesajul privind confirmarea comenzii reprezintă acceptarea de către Societate a comenzii plasate. În ipoteza în care, cu ocazia plasării comenzii de către Dumneavoastră, au existat unele erori de afișare cu privire la prețul prezentat sau cu privire la disponibilitatea acestuia (stocul), Societatea își rezervă dreptul să nu accepte comanda, informându-vă în acest sens, conform clauzei de mai jos.
4.3. În cazul în care, după plasarea Comenzii, se constată că Produsele comandate nu se mai află în stoc sau a existat o eroare cu privire la afișarea informațiilor pe Website, Societatea nu va putea da curs comenzii Dumneavoastră, transmițându-vă în acest sens o informare prin unul din mijloacele de contact disponibile. Astfel, Societatea își rezervă dreptul de a efectua unele verificări ulterioare cu privire la existența Produselor comandate pe stoc și cu privire la inexistența unor erori referitoare la informațiile afișate pe Website, în legătură cu Produsele comandate. În termeni juridici, transmiterea confirmării plasării comenzii nu reprezintă și confirmarea comenzii de către Societate, respectiv încheierea Contractului la distanță.
4.4. După încheierea Contractului la distanță, în condițiile descrise mai sus, Societatea are dreptul să denunțe contractul, fără să poată fi obligată la plata daunelor-interese, în cazul în care: a) se constată că datele introduse de Dumneavoastră cu ocazia plasării unei comenzi sunt eronate/incomplete și astfel nu se poate da curs livrării Produselor; b) nu a fost acceptată plata cu cardul pe care ați efectuat-o, fiind refuzată de banca emitentă a cardului sau de către procesatorul de plăți cu care Societatea se află în colaborare. În aceste cazuri, Societatea vă poate informa cu privire la aceste aspecte. În aceste situații orice obligații asumate în temeiul Contractului la distanță vor fi desființate.
4.5. În măsura în care constatați că datele introduse în secțiunea dedicată comenzii sunt eronate, vă rugăm să procedați după cum urmează:
Pentru comenzile plasate până la data de 30.01.2025: vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon pus la dispoziție de Societate, pentru corectarea datelor eronate;
Pentru comenzile plasate după data de 01.02.2025: puteți să procedați la rectificarea acestora prin ștergerea și introducerea informațiilor corecte, atâta timp cât nu ați plasat comanda. După plasarea comenzii, eventualele erori cu privire la comanda Dumneavoastră (cum ar fi cele referitoare la adresa de livrare sau cantitatea, tipul și altele asemenea), pot fi remediate prin intermediul Contului de utilizator sau dacă ne contactați telefonic. Totodată, după plasarea comenzii, anularea comenzii poate fi solicitată prin intermediul Contului de Utilizator
4.6. După plasarea și confirmare comenzii, nu veți primi o copie de pe acești Termeni și Condiții, parte integrantă din contractul de vânzare încheiat cu Dumneavoastră. În acest sens, vă recomandăm să vă descărcați o copie de pe Termenii și Condițiile aplicabile Contractului la distanță, disponibili pe Website, de la momentul plasării comenzii. Trebuie să aveți în vedere că puteți folosi Termenii si Conditiile în această copie exclusiv în vederea probării Contractului la distanță încheiat între Dumneavoastră și Societate. Cu toate acestea, dacă aveți un Cont de Utilizator veți putea accesa detaliile referitoare la comanda Dumneavoastră prin intermediul acestuia.
4.7. Contractul la distanță se încheie în limba română, pe o perioadă determinată, respectiv pe perioada necesară executării obligațiilor de livrare a Produselor, încasare a prețului și, dacă este cazul, acordarea garanțiilor legale.
5. Livrarea Produselor
5.1. Produsele comandate pot fi livrate prin intermediul societății de curierat partenere.
5.2. Comenzile vor fi expediate prin intermediul firmei de curierat pe întreg teritoriul țării. Termenul de livrare aproximativ este de 2-3 zile lucrătoare și este afișat pe pagina de comandă.
În întinderea maximă permisă de lege, Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare pentru neregulile cauzate de firma de curierat, respectiv pentru existența întârzierilor de livrare peste termenul estimat.
De asemenea, Dumneavoastră vă obligați ca, la momentul livrării, să verificați integritatea ambalajului Produselor, iar în situația în care acestea nu este în condiții corespunzătoare (prezintă colțuri rupte, zgârieturi, defecte de orice fel etc.), aveți obligația de a refuza primirea coletului și de a solicita agentului ce efectuează livrarea întocmirea unui proces-verbal de predare-primire în care să menționați toate neregulile constatate. În cazul în care nu vă îndepliniți această obligație, nu veți mai putea reclama viciile aparente ale Produselor, prezumându-se că acestea au fost livrate în mod conform.
6. Garanția legală privind conformitatea și calitatea Produselor acordată Consumatorilor
6.1. În conformitate cu dispozițiile Ordonanței de Urgență nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri („OUG nr. 140/2021”), în măsura în care sunteți Consumatori beneficiați de unele garanții legale în legătură cu Produsele comercializate de Societate, în condițiile prevăzute de dispozițiile legale. Vă rugăm să consultanți prevederile legale aplicabile sau să ne contactați prin unul din mijloacele de contact pentru mai multe detalii
6.2. Societatea își asumă să vă livreze Produsele în conformitate cu Contractul la distanță. Astfel, Societatea își asumă să livreze Produsele în conformitate cu descrierile, caracteristicile și destinația acestora din paginile de prezentare. În măsura în care considerați că Produsele achiziționate nu corespund cu informațiile prezentate, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp, la coordonatele indicate pentru contact, pentru a clarifica situația. Astfel, Societatea va asigura înlăturarea neconformității Produselor apărute în termen de 2 ani de la livrarea acestora, conform prevederilor legale.
6.3. Descrierile, caracteristicile și orice alte informații în legătură cu Produsele comercializate de Societate le puteți cerceta în cadrul paginilor de prezentare a Produselor.
6.4. Fără a aduce atingere altor clauze menționate în Termeni și Condiții, în cazul în care constatați o lipsă de conformitate în privința Produselor livrate, aveți dreptul de a ne solicita înlăturarea acestor neconformități, fără ca Dumneavoastră să suportați vreun cost suplimentar, sau aveți dreptul să beneficiați de o reducere corespunzătoare a prețului sau de desființarea (rezoluțiunea) Contractului la distanță încheiat cu privire la Produsele neconforme.
6.5. Înlăturarea neconformităților Produselor se realizează în condițiile prevăzute de art. 11 și art. 12 din OUG nr. 140/2021.
6.6. Condițiile în care Consumatorul va putea obține o reducere corespunzătoare a prețului sau desființarea (rezoluțiunea) Contractului la distanță sunt prevăzute de art. 11, art.13 și art. 14 din OUG 140/2021.
6.7. Vă rugăm să consultați dispozițiile legale sau să ne contactați în acest sens, în măsura în care doriți să aflați mai multe detalii în legătură cu aceste garanții sau dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi.
6.8. Pentru acordarea garanției este necesar ca neconformitatea să fi existat la momentul livrării Produselor. Garanția legală nu acoperă situații în care neconformitatea a apărut ulterior momentului livrării Produselor, în conformitate cu art. 9 din OUG nr. 140/2021.
6.9. Pentru înlăturarea neconformităților, în condițiile prevăzute de prezentul capitol, vă rugăm să ne contactați prin intermediul adresei de email:contact@dronerion.ro. Pentru exercitarea dreptului de garanție, în condițiile prezentului capitol, vă rugăm să păstrați și să ne prezentați factura aferentă Produselor achiziționate. În vederea existării dreptului de garanție vă rugăm să ne transmiteți Produsele, însoțite de factura care atestă achiziția acesteia, la adresa: Jud. Suceava, Sat Herla, Comuna Slatina, Nr. 324, cam. 1.
6.10. În vederea acordării garanției, este necesară prezentarea Produselor în stare nedeteriorată, împreună cu toate accesoriile aferente (dacă este cazul). Totodată, pentru a putea identifica achiziția efectuată și a acorda astfel garanția aferentă,este necesar să prezentați o copie de pe factura fiscală pe care ați primit-o în urma achiziției Produsului. Neprezentarea acestora poate determina respingerea cererii de acordare a garanției.
Garanția nu este acordată pentru Produsele care prezintă defecte fizice vizibile, cum ar fi lovituri, crăpături, ciobiri, componente arse, șocuri mecanice și altele asemenea sau pentru neconformitățile cauzate de supunerea Produselor la tratamente chimice, variații mari de temperatură sau presiune, manipulare incorectă și altele asemenea, care nu existau la data livrării acestora de către Societate. De asemenea, garanția nu este acordată pentru: distrugerea circuitelor interne din cauza șocurilor, deteriorarea marcajului cu modelul și seria aparatului sau a eventualelor sigilii de garanție, defectarea produsă ca urmare a nerespectării instrucțiunilor de utilizare, transport, manipulare și instalare prevăzute în manualul de utilizare disponibil pe site-ul producătorului, inundarea, incendierea, expunerea la soare, descărcări electrice, tensiuni de alimentare necorespunzătoare, utilizarea Produselor în condiții de umiditate, praf, noxe, intervenții neautorizate, modificări sau instalări necorespunzătoare.
Produsele vor fi însoțite de un manual de utilizare și instrucțiuni de montare, după caz, pe care vă rugăm le citiți cu atenție și să le aveți în vedere la utilizarea Produselor.
6.11. Vă rugăm să consultați dispozițiile legale sau să ne contactați în acest sens, în măsura în care doriți să aflați mai multe detalii în legătură cu aceste garanții sau dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi.
6.12. În măsura în care doar o parte dintre Produsele comandate prezintă neconformități, garanția legală privind conformitate va fi exercitată numai cu privire la acestea.
7. Întregul conținut disponibil pe Website este protejat prin intermediul drepturilor de proprietate intelectuală. Este interzisă orice copiere, înregistrare, descărcare, transmitere, reproducere și distribuire a conținutului Website-ului făcute în alte condiții decât cele permise de lege și Societate.
8. Dacă aveți calitatea de Consumator, beneficiați de dreptul de retrage din contract, respectiv dreptul de a returna Produsele într-o perioadă de 14 de zile de la momentul primirii acestora. În situația în care nu aveți calitatea de Consumator, înțelegeți și acceptați că nu beneficiați de dreptul de retragere din Contract (dreptul de retur al Produselor). Dispozițiile legale care reglementează dreptul de retragere sunt cele conținute în art. 9 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014, care prevăd următoarele: „Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadăde 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14”.
9. În acest sens, vă puteți exercita dreptul de retragere prin intermediul formularului de retur disponibil pe Website, urmând să fiți contactat de firma de curierat parteneră în vederea predării Produselor. Este necesar să completați formularul și să ni-l comunicați înainte de expirarea perioadei de 14 zile, prin poștă electronică, la adresa prevăzută pentru contact, respectiv:contact@dronerion.ro.
10. Dumneavostră veți suporta costul transportului aferent returnării Produsului.
11. Totuși, în cazurile prevăzute de art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, nu beneficiați de dreptul de retragere/ dreptul de retur al Produselor achiziționate. Astfel, dacă Produsele achiziționate intră în una din categoriile prevăzute de art. 16, nu puteți proceda la returnarea acestora. În acest sens, este vorba în special de:
a) Produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
b) Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă au fost desigilate;
c) Produsele confecționate după specificațiile prezentate de Consumator sau personalizate în mod clar,
12. Astfel, înțelegeți și acceptați că în măsura în care Produsul comandat se află în una dintre categoriile menționate mai sus, nu veți putea returna Produsul comandat, această situație fiind exceptată de la acordarea dreptului de retur, conform dispozițiilor legale.
13. Cu titlu de exemplu, în măsura în care Produsul comandat a fost realizat conform specificaților dorite de Dvs. sau personalizat în mod clar, înțelegeți și acceptați, în mod expres, că acesta nu mai poate fi returnat, avand în vedere dispozițiile legale aplicabile.
14. În cazul în care ați achitat prețul Produselor (inclusiv costurile de transport), declarați și acceptați expres că acest preț încasat să vă fie restituit prin transfer bancar, în contul indicat în formularul prevăzut pentru retur. Sumele în cauză vă vor fi rambursate în termen de maximum 14 zile de la comunicarea retragerii, sub rezerva returnării Produselor până la expirarea acestui termen. Este posibil ca perioada de timp pentru returnarea sumelor să se prelungească, în cazul în care Produsele ajung la Noi spre sfârșitul perioadei menționate, de 14 zile.
15. Anterior restituirii sumelor de bani achitate cu titlu de preț, Societatea își rezervă dreptul de a efectua verificări la data returnării Produselor, pentru ca acestea să nu prezinte deteriorări, utilizări nepermise sau neconformităț unele neconformități sau utilizări nepermise, contravaloarea prețului achitat de Dumneavoastră, ce urmează a fi restituit, va fi diminuat cu suma necesară înlăturării acestor neconformități. În acest sens, dacă va fi cazul, vă vom informa în consecință. Dispozițiile legale în materie prevăd: „consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere ”.
16. Spre exemplu, manipulările acceptate pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării Produselor sunt:
inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă a Produselor, atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos;
aveți dreptul doar de a verifica daca Produsul este corespunzător nevoilor în considerarea cărora a fost comandat nu și de a-l utiliza, desigila și altele asemenea.
Nu sunt permise următoarele acțiuni care duc la diminuarea valorii Produsului, așa cum de altfel nu sunt permise nici în cadrul magazinelor:
folosirea Produselor în orice alt mod decât inspectarea vizuala si verificarea conformității acestestora conform destinației;
desfacerea, ruperea sigiliilor și a etichetelor;
ruperea sau deteriorarea, zgârierea, murdărirea, pătarea, lovirea sau impregnarea Produselor cu substanțe externe, etc.
17. Orice utilizare sau folosire diferită a Produselor, peste limita necesară și care generează deteriorări sau neconformități asupra acestora va atrage obligația Dumneavoastră de a suporta diminuarea valorii Produselor cu aceste deteriorări sau neconformități. În acest caz, Societatea va compensa valoarea neconformităților sau a deteriorărilor cu sumele ce ar fi trebuit să vă fie restituite, urmând a vă restitui doar diferența aferentă.
18. Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Societate se realizează în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica privind modulele cookies disponibile pe Website. Vă rugăm să accesați informațiile în cauză pentru mai multe detalii pe acest subiect.
19. Dispoziții generale
19.1. Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la modalitatea în care Dumneavoastră utilizați Website-ul sau Produsele Societății în măsura au fost folosite contrar instrucțiunilor prezentate pe Website. Societatea nu garantează niciun rezultat cu privire la utilizarea Website-ului.
19.2. De asemenea, Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționalitatea Website-ului din cauza diverselor probleme tehnice ce pot apărea sau necesității efectuării mentenanței. Dumneavoastră înțelegeți și acceptați că Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare în cazul în care nu puteți accesa Website-ul în anumite perioade de timp.
19.3. Dumneavoastră vă revine obligația să vă asigurați că îndepliniți toate condițiile legale pentru a utiliza Website-ul și că prin aceste activități nu încălcați nicio dispoziție legală ce ar putea fi aplicabilă Dumneavoastră sau locului în care vă aflați. În acest sens, Societatea nu are nicio obligație de a vă informa cu privire la reglementările sau legile aplicabile situației Dumneavoastră, întreaga responsabilitate de a cunoaște aceste aspecte și a acționa în consecință vă aparține.
19.4. În măsura maximă permisă de lege, Societatea este exonerată de răspundere în cazurile de forță majoră și caz fortuit.
20. Procedura de soluționare a reclamațiilor
20.1. Orice reclamații pe care le aveți cu privire la Produsele Societății sau în legătură cu Societatea le puteți transmite prin coordonatele indicate pentru contact, preferabil prin poștă electronică, la:contact@dronerion.ro.
20.2. După primirea reclamației, Societatea urmează să vă furnizeze un răspuns în cel mai scurt timp posibil, de preferat nu mai târziu de 30 de zile. În măsura în care, pentru soluționarea reclamației, este necesar mai mult timp, Societatea vă va informa în acest sens.
20.3. Informarea prevăzută mai sus sau răspunsul la reclamația efectuată va fi comunicat la adresa de poștă electronică menționată în formular.
21. Dacă doriți și aveți calitatea de consumator, puteți apela la o procedură de soluționare alternativă a litigiilor. Mai multe informații referitoare la Platforma SOL puteți accesa aici:https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online-dispute-resolution/index_ro.htm.
22. Subcontractarea. Cesiunea
22.1. Societatea are dreptul de a cesiona și a subcontracta, în tot sau în parte, drepturile și obligațiile prevăzute în cadrul acestui contract, fără a fi necesară obținerea unui consimțământ viitor din partea Dumneavoastră. Altfel spus, prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, sunteți de acord și autorizați Societatea să cesioneze sau subcontracteze, în tot sau în parte, acest contract fără a fi necesar să obțină un consimțământ viitor.
23. Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca legea aplicabilă întregului contract să fie legea română, atât în ceea ce privește condițiile de fond, cât și cele de formă
24. Locul încheierii prezentul contract este considerat a fi în Suceava, România.
25. Societatea își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții după cum consideră necesar. În măsura în care, după efectuarea acestor modificări, nu sunteți de acord cu noul conținut, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul sau Produsele Societății.
26. În cazul în care o clauză din acești Termeni și Condiții nu se poate aplica, din orice motive, clauza respectivă va fi înlocuită cu dispoziția legală relevantă situației pentru care fusese convenită clauza și care se apropie cel mai mult de sensul clauzei inaplicabile.
27. Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca orice litigii apărute între Dumneavoastră și Societate să fie soluționate de instanțele de judecată competente din România, de la sediul Societății sau, în cazul Consumatorilor, de instanțele de judecată prevăzute de dispozițiile legale.
28. Orice comunicări, pentru a fi valabile, se vor efectua exclusiv în scris, la coordonatele pentru contact sau prin mijloace electronice, la adresa:contact@dronerion.ro.
29. Pentru a facilita comunicarea cu Dumneavoastră în vederea obținerii anumitor informații, ne puteți contacta și la numărul de telefon:0742.301.892.
30. Acești Termeni și Condiții au fost actualizați la data 14.12.2024.
ONE DRONE SOLUTIONS S.R.L.
Cod unic de înregistrare: RO50440091
Nr. de înregistrare la Registrul Comertului: ROONRC.J2024016581003
Adresa: Herla, Comuna Slatina, Nr. 324, Jud. Suceava
Număr EORI: RO50440091
Cod CAEN: 4791 - Comerț cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet
©2025 Dronerion. Toate drepturile rezervate.